כמובן, ישנה אפשרות הגעה לבית התלמיד אני מגיע עם מזוודה מסודרת עם כלים ותרגילים ומשחקי אימון כל אחד לפי רמה בה הוא נמצא
ישנה אפשרות נוספת שהתלמיד יגיע אליי
אני בעלת רישיון לעסוק בהוראה ממשרד החינוך
בעלת תואר B.A בחינוך
בעלת תואר B.Ed. צרכים מיוחדים בחינוך המיוחד (ילדים על הספקטרום )
בעלת תעודה בהוראה מותאמת (מתקנת)
מתחילה שנה א ללימודים לתואר M.A (תואר 2)


על פי שיטת הוראה דיפרנציאלית בה כל תלמיד מקבל מענה מותאם אישי לפי רמת הידע והמיומנויות שלו. תחילה מזהים את תחומי העניין, החוזקות והחולשות של הילד. לאחר מכן, בונים את מערכי השיעור ואת הכלים בהתאמה לסגנון הלמידה של הילד. האפשרויות מגוונות וכוללות שימוש באביזרי למידה שונים, במשחקים ועוד.


ישנן מגוון אסטרטגיות ושיטות לאיתור קשיי למידה ובניית תוכנית התערבות מקצועית אישית. אך ורק לאחר היכרות מעמיקה עם הילד, בה זיהינו נקודות חוזק וחולשה נדע באילו מקומות נדרשת עבודה.

מאז ומעולם נהניתי לתת ולהעניק לילדים. בעיקר מכורה לתחושת הסיפוק כשילד נהנה לשחק, ללמוד ולהצליח, להקשיב לסיפורים  ועוד. זה התחיל בעיקר בחיק המשפחה – הגעתי ממשפחה מרובת ילדים שבה יש כל הזמן ילדים סביבך.


עבדתי כמורת שילוב (הוראה מתקנת/מותאמת לתלמידים מתקשים בכיתות הרגילות) וכיום עובדת בתחום ההוראה בחינוך המיוחד בכיתת תקשורת (ילדים על הספקטרום האוטיסטי) בבית ספר רגיל. וכמובן, שיש המון המלצות, הן מהורים (מבית הספר ולקוחות) והן מצוות בית הספר והמנהל.
בעלת הצטיינות והובלה של הבית ספר בו אני מלמדת מגיע למחוזות אחרים
הילד מקבל בשיעור כלים כדי שהלמידה תמשיך ותלווה אותו בהמשך הדרך גם כשהמבוגר לא תמיד יהיה לידו. כמו כן, הילד אינו לומד חומר ספציפי בשיעור אלא מקבל כלים כדי לרכוש מיומנויות אשר יכשירו אותו להיות לומד עצמאי ויעלו את המוטיבציה ללמידה.


הוראה מוצלחת היא זו שמכשירה לומד עצמאי ומגבירה את המוטיבציה וההנאה ללמידה.
batelamram@gmail.com
המייל נמצא גם תחת לשונית צור קשר
כולל טלפון 
 
ניתן להיכנס ללשונית באתר בצור קשר
ושם יש מספר אופציות
השארת הודעה
שליחת מייל
יצירת קשר טלפונית
שליחת הודעה בוואצפ

יש באתר לשונית מחירון וניתן לראות 
חולון ובת ים בלבד 
*מזומן
*העברה בנקאית
*ביט
*פייבוקס

כאשר התלמיד/ה לא מתקדמים אחרי מספר שיעורים, אני משוחחת עם ההורים לדון על המצב ולהציע פתרונות נוספים
בנוסף לכך אני מוודאת אם ישנן סיבות חיצוניות או פנימיות שמונעות התקדמות ומנסה למצוא פתרונות יצירתיים יחד עם התלמיד/ה. זה עשוי לכלול פעילות גומלין נוספת או שינוי מתכונת השיעורים.
הדבר הכי מרתק עבורי בתפקיד זה הוא לצפות בתלמידים כשהם מבינים ומצליחים. לראות את האור בעיניהם כשהם פותרים בעיות מתמטיות קשות ומרגישים בטוחים ביכולתם
האתגר הגדול ביותר הוא למצוא את הדרך הטובה ביותר להסביר נושאים מורכבים בצורה ברורה ומובנת לתלמידים צעירים. חשוב לי לוודא שכל תלמיד מבין ומרגיש בנוח בעת למידה.